tel. 015 843 19 89

• Wybielanie zębów
  • Korekty kształtu i koloru

Endodoncja

• Z użyciem Endometru i specjalistycznych narzędzi maszynowych i ręcznych, dających możliwość dokładnego opracowania kanałów zęba.

Profilaktyka

• Usuwanie kamienia nazębnego – scaling
  • Lakierowanie
  • Lakowanie
  • Lapisowanie

Stomatologia zachowawcza

Specjalizujemy się w odbudowywaniu zębów zniszczonych próchnicą, leczymy ubytki próchnicze. Główną metodą naprawy takiego zęba, jest jego oczyszczenie, a następnie wypełnienie go specjalnym materiałem

czyli założenie plomby.

Redukcja kamienia nazębnego, czyli jego usunięcie to proces zalecany przynajmniej raz w roku, by utrzymać nasze zęby i dziąsła w jak najlepszym i zdrowym stanie.

Takim zabiegiem zapobiegamy wielu chorobom jamy ustnej: paradontozy, próchnicy czy zapalenia dziąseł.

Stomatologia zachowawcza i usuwanie kamienia nazębnego polecane jest szczególnie palaczom i osobom pijącym dużo kawy oraz wina. Codzienna higiena jamy ustnej niestety nie wystarczy by ciągle utrzymywać idealny stan naszego uzębienia ale jest także bardzo potrzebna.

Stomatologia - Endodoncja. Dentysta Stalowa Wola

Stomatologia - Implanty - Chirurgia - Wybielanie - Protetyka

Od ponad 15 lat wszczepiamy implanty systemów : STRAUMANN, ASTRA TECH, NOBEL, ALPHA BIO, MIS SEVEN,  dając pacjentowi sprawdzoną metodę leczenia, której jakość stoi na najwyższym poziomie. Implanty wyglądają i funkcjonują jak Twoje naturalne zęby.