Implanty Stalowa Wola

Od ponad 15 lat wszczepiamy implanty

Stosujemy implanty systemów : STRAUMANN, ASTRA TECH, NOBEL, ALPHA BIO, MIS SEVEN dając pacjentowi sprawdzoną metodę leczenia, której jakość stoi na najwyższym poziomie. Implanty wyglądają i funkcjonują jak Twoje naturalne zęby.

Implanty wszczepianie

Jak przebiega wszczepianie implanta, zobacz z czego składa się zabieg.

W każdym przypadku chirurg stomatolog musi przeprowadzić szczegółowe badanie wraz z ocena zdjęć rentgenowskich, a czasem tomografii komputerowej. Na tej podstawie powstaje bezpieczny i przejrzysty plan leczenia realizujący oczekiwania pacjenta

ETAP I – chirurgia

Najważniejszym etapem jest wprowadzenie samego implantu w miejsce gdzie wcześniej znajdowały się korzenie zębów. Zabieg przeprowadzony jest w znieczuleniu miejscowym, co doskonale chroni pacjenta przed uczuciem bólu. Lekarz po niewielkim nacięciu dziąsła przygotowuje w sposób maksymalnie delikatny niewielkie otwory, w które następnie wprowadza implanty.

Ostatnim etapem zabiegu jest założenie kilku szwów, które po około tygodniu zostaną zdjęte.

ETAP II – protetyka

Gdy implant uzyska trwałe i bardzo stabilne połączenie z kością wykonujemy zabieg odsłonięcia implantu, po czym wykonujemy ostateczne uzupełnienie protetyczne w postaci pojedynczej korony, mostu lub protezy.

Ostatnim etapem leczenia jest precyzyjne zamontowanie nowych zębów.

Implanty Stalowa Wola
  • Naturalny ząb składa się z korony zęba, która widoczna jest w ustach oraz struktury korzeni tkwiących w kości szczęk.
  • Implant wraz z koroną protetyczna zastępuje naturalny ząb. Implant wszczepiony zostaje w miejsce usuniętego korzenia, a do niego mocowana jest nowa korona.
  • Implanty wykonane są ze zgodnego z ludzkimi tkankami tytanu, który z powodzeniem od lat 50-tych stosowany jest w technologii medycznej.
  • Implanty swoim wyglądem przypominają naturalny korzeń zęba o średnicy kilku milimetrów i długości około 1 cm.
  • Różne rozmiary implantów pozwalają lekarzowi na znalezienie najlepszego rozwiązania dla każdego pacjenta przywracając możliwie najlepszy poziom estetyki i doskonałej funkcjonalności.

Prowadzimy kompleksowe usługi w dziedzinie implantów

Jesteśmy jednym z najstarszych i najbardziej doświadczonych gabinetów stomatologicznych wszczepiających implanty.
Działamy na najlepszych światowych komponentach.

implanty stalowa wola

Implanty